fbpx
Неділя , Квітень 18 2021
Главная / Новини / Аутсорсинг / За якими критеріями ДФС буде блокувати реєстрацію ПН/РК в ЄРПН

За якими критеріями ДФС буде блокувати реєстрацію ПН/РК в ЄРПН

Нагадуємо, що з 1 квітня 2017 року згідно з п. 201.16 ПКУ в тестовому режимі розпочинає роботу система зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.

В проекті наказу від Мінфіну викладено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатні для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Об’єктом контролю є операція з поставки товарів (робіт, послуг), наслідком якої стало подання податкової накладної/розрахунку коригування, які реєструються в ЄРПН.

Контроль здійснюється у випадку, окрім:

  • податкова накладна що реєструється платником в ЄРПН реєструється на покупця – особу не зареєстровану платником податку;
  • податкова накладна що реєструється платником до ЄРПН складена за операцією з постачання товарів/послуг, які оподатковуються за ставкою визначеною у підпункті “б” пункту 193.1 статті 193 Податкового кодексу України;
  • сума податку на додану вартість зазначена в зареєстрованих платником податків в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування у поточному місяці з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування становить менше 50 тисяч гривень та керівник такого платника є особою, що займає аналогічну посаду менше ніж у чотирьох платників податків;
  • загальна сума сплачених у 2016 році на позабюджетні рахунки до фондів соціального та пенсійного страхування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків та зборів, окрім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товару на митну територію України, платником, яким подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в ЄРПН, становить більше 5 мільйонів гривень (використовується з 01.07.2017 по 01.01.2018);
  • відношення суми сплачених на позабюджетні рахунки до фондів соціального та пенсійного страхування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків та зборів, окрім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товару на митну територію України, платником, яким подано податкову накладну/розрахунок коригування за останні 12 місяців, до обсягу постачання, зазначеного в зареєстрованих платником в ЄРПН податкових накладних за останні 12 місяців, становить більше 0,08 та сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних у поточному місяці з урахуваннях поданої податкової накладної/розрахунку коригування, не перевищує найбільшу місячну суму податку на додану вартість у податкових накладних, зареєстрованих платником в ЄРПН за останні 12 місяців, помножену на 1,3.

Визначений об’єкт контролю перевіряється на відповідність критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

Згідно в проектом, Критеріями, достатніми для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, є:

  • відношення середньомісячної суми сплачених на позабюджетні рахунки до фондів соціального та пенсійного страхування сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та до зведеного бюджету податків та зборів, окрім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товару на митну територію України, платником, яким подано податкову накладну, за останні 12 місяців до обсягу постачання зазначеного в зареєстрованих платником податків в ЄРПН податкових накладних у поточному місяці з урахуванням поданої податкової накладної, у випадках коли є факти невідповідності кількості/обсягів або відсутності придбання товару/отримання послуги при фактичній реалізації такого товару/послуги (з урахуванням наявних показників таблиці платника податків) та переважання в податковому кредиті кодів УКТ ЗЕД товарів,  зазначених у додатку 2 до цього наказу (Таблиця потенційно замінних/підмінних товарів (код УКТ ЗЕД) під час господарських операцій) (більше 20 відс.), становить менше 0,2;

відсутність документів, які засвідчують право суб’єкта господарювання на провадження певного виду діяльності (дозвільні документи, ліцензії на здійснення відповідної діяльності, які відповідно до законодавства передбачені для виробництва або реалізації цих товарів/послуг) стосовно товарів/послуг, які зазначено у податковій накладній/розрахунку коригування. Здійснюється перевірка відповідності кодів УКТ ЗЕД/кодів послуг, визначених у податковій накладній, яка реєструється в ЄРПН визначеним кодам УКТ ЗЕД/кодам послуг, за якими обов’язково має бути наявність у платника дозвільних документів, ліцензій на здійснення відповідної діяльності (за реквізитами документів дозвільного характеру з урахуванням терміну їх дії);

  • посадову особу платника податків – юридичної особи чи платника податків – фізичну особу визнано судом винним у скоєнні злочину, передбаченого статтями 205 або 209 Кримінального кодексу України, якщо судимість за цей злочин не було погашено або знято;
  • відношення сум податку на додану вартість вказаних в зареєстрованих платником податків в ЄРПН розрахунках коригування для покупців – не платників податку у поточному місяці з урахуванням поданого розрахунку коригування до суми податку на додану вартість сплаченого до зведеного бюджету, окрім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товару на митну територію України, у місяці, за який надано такі розрахунки коригування, більше 0.2.

Крім того, проектом Наказу визначено Перелік документів, достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН:

  • договори (зовнішньоекономічні контракти) з додатками, листування з контрагентами, митні декларації;
  • первинні документи щодо постачання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи;
  • розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;
  • рахунки-фактури (інвойси), акти приймання – передачі, надання послуг, накладні;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності тощо), наявність яких передбачена  договором або законодавством;
  • документальне підтвердження наявності трудових ресурсів, матеріально-технічних і технологічних можливостей для здійснення господарських операцій.

У разі прийняття, цей наказ набирає чинності з 01 липня 2017 року, з 01 квітня 2017 року діє тестовий режим.

Комісія ДФС приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації, керуючись Постановою від 29 березня 2017 р. № 190.

Смотри также

Чи потрібен РРО, якщо послуги оплатили через Приват24, LiqPay, Монобанк

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *