fbpx
Среда , Октябрь 21 2020
Главная / Новости / Аутсорсинг / ДФС вносить зміни в роботу сервісу обміну розрахунками коригування до податкових накладних

ДФС вносить зміни в роботу сервісу обміну розрахунками коригування до податкових накладних

ДФС повідомляє, що з 16.06.2017 року підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису:

Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer

зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування:

Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer

Разом з цим, податківці нагадують про вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:

  1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 №729).
  2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.
  3. Електронний документ  надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP.
  4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.

По материалам ДФСУ

Смотри также

Устанавливаем сроки выплаты зарплаты — рекомендации Минсоцполитики и Гоструда

В письмах от 23.07.2018 г. № 1305/0/101-18/28 и от 25.07.2018 г. № 5870/4/4.1-ДП-18специалисты Минсоцполитики и Гоструда разъяснили вопросы …

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *