fbpx
П’ятниця , Червень 9 2023
Главная / Новини / Аутсорсинг / Блокування податкових накладних розпочалося: податківці відповідають на запитання платників податків

Блокування податкових накладних розпочалося: податківці відповідають на запитання платників податків

Пропонуємо розглянути декілька найважливіших запитань та відповіді, які надали податківці.

Блокування реєстрації податкових накладних дійсно запрацює з 01.07.2017 р.?

Відповідь на таке питання можна було б легко передбачити. Податківці запевнили, що система буде запущена у вказані строки. Власне, вона вже працює.

Скільки всього існує недобросовісних платників податків, для виявлення яких і була введена система блокування податкових накладних?

Податківці поділились, що загалом на території України діють близько 2000 недобросовісних платників податків. Саме з метою їх виявлення та притягнення до відповідальності і було запроваджено систему.

Якщо квитанція про блокування податкової накладної була отримана до офіційного запровадження системи блокування податкових накладних, чи надійде з 01.07.2017 нова квитанція?

Квитанція може і не прийти, все залежить від того, за якими критеріями її було заблоковано. Не слід забувати, що критерії блокування податкових накладних було змінено.

Що буде з податковими накладними підприємства, яке закуповує сировину (товари) за одними кодами, а виготовляє готову продукцію що належить до іншої категорії товарів?

Податкові накладні будуть заблоковані системою, але підприємству потрібно буде подати інформацію, приведену у наказі Мінфіну від 13.06.2017 р. № 567, і тоді, відповідні дані будуть внесені до системи. Після цього, податкові накладні у подальшому блокуватися не будуть.

А чи можна до блокування податкових накладних, задля економії часу, подати дані щодо видів діяльності та послуг?

От тут податківці здивували платників податків, заявивши що таке зробити неможна. Податкова накладна або накладні спершу мають бути заблоковані.

Як бути підприємству, яке здає майно в оренду, але це не є основним видом діяльності підприємства?

Податківці заспокоюють – якщо у підприємства немає ризикових товарів, то вірогідніше за все і податкові накладні не будуть перевірятися та блокуватися.

В які строки проводитиметься аналіз залишків постачання та придбання?

Податківці відповіли, що залишок буде рахуватися як і раніше, з 1 січня року і до моменту подання податкової накладної.

Якщо підприємство надає послуги постачальнику, його податкові накладні перевірятимуться? Податківці наголосили, що у такому випадку під моніторинг підпадають абсолютно всі податкові накладні.

Залишок для великих оптових компаній завжди буде більший ніж 1,5 рази, відповідно постає питання – чи будуть блокуватись податкові накладні і як бути у цьому випадку?

Податкові накладні будуть блокуватись і одразу після того, як надійде перша квитанція про блокування, необхідно буде подати інформацію, перелічену у наказі Мінфіну від 13.06.2017 р. № 567. Це допоможе змінити критерії блокування ризикових податкових накладних стосовно подібних ПН.

Скільки податкових накладних має бути заблоковано, щоб уряд і податківці переглянули систему блокування податкових накладних, а також критерії блокування податкових накладних?

Тут податківці не надали чіткої відповіді, лише зазначили, що у тестовому режимі було заблоковано не більше 30% всіх податкових накладних, а це на їх думку є нормальною кількістю.

Як дізнатися, що у контрагента заблоковано податкову накладну?

Квитанція про блокування податкової накладної надійде як продавцеві, так і покупцеві.

І мабуть найголовніше запитання – що робити з податковими накладними, які не вдалося вчасно зареєструвати через кібер-атаку?

Чи буде продовжено строки реєстрації податкових накладних? Податківці сказали, що порядок дій у такій ситуацій має складати Мінфін.

Смотри также

Про особливості звітування з ЄСВ у перехідний період

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *