Страхування житла
Для власників квартир у багатоповерхівках:
Яка Ваша програма захисту? | «LITE» | «COMFORT» | «EXCLUSIVE» |
Страховий платіж за рік, грн. |
450 | 900 | 1950 |
Загальна сума страхового захисту, грн. |
100000 | 200000 | 500000 |
Конструктивні елементи і комунікації |
50000 | 100000 | 250000 |
Ремонт | 20000 | 40000 | 100000 |
Рухоме майно |
20000 | 40000 | 100000 |
Виплати сусідам при затопленні або пожежі |
8000 | 15000 | 40000 |
Оплата комунальних платежів |
2000 | 5000 | 10000 |
Для власників приватних будинків:
Яка Ваша програма захисту? |
«LITE» | «COMFORT» | «EXCLUSIVE» |
Страховий платіж за рік, грн. |
450 | 900 | 1950 |
Загальна сума страхового захисту, грн. |
100000 | 200000 | 500000 |
Конструктивні елементи і комунікації |
50000 | 100000 | 250000 |
Ремонт | 20000 | 40000 | 100000 |
Рухоме майно |
20000 | 40000 | 100000 |
Виплати сусідам при затопленні або пожежі |
3000 | 5000 | 15000 |
Оплата комунальних платежів |
2000 | 5000 | 10000 |
Господарські будівлі |
5000 | 10000 | 25000 |
СТРАХОВІ ВИПАДКИ
Ми компенсуємо збитки по житлу і майну клієнта за такими страховими випадками:
-
Вогонь (пожежа / задимлення / вибух)
- Стихійні лиха (повені / удар блискавки / град)
-
Протиправні дії третіх осіб (в т.ч. викрадення)
-
Дія води (затоплення сусідами, аварія систем в житло)
«Оберіг» виплатить компенсацію сусідам клієнта при нанесенні шкоди їх майну з вини клієнта в наступних випадках:
-
Дія води (аварія систем в житло)
-
Вогонь (пожежа / задимлення / вибух)
-
Оплата комунальних платежів при настанні певних подій: Перебування Страхувальника в стаціонарі 21 і більше доби (оплата за 1 місяць)
-
Неможливість проживання в житлі через страховий випадок з майном (оплата за такий час і не більше одного місяця)
- Інвалідність 1,2,3 групи / смерті Страхувальника внаслідок нещасного випадку (оплата за 3 місяці)
БЕЗКОШТОВНИЙ АСІСТАНС 24/7
-
Виклик майстра (засмічення каналізації, поломка мийки, сантехніки, дверного замка, вимикачів, розеток, люстр, карнизів). 1 раз.
-
Аварійне відкриття дверей (при неможливості відкриття через пошкодження ключа, або їх закриття, поломки замка). 1 раз.
-
Перевезення речей до до іншого житла (якщо подальше проживання в цьому приміщенні неможливо, ми перевеземо речі Клієнта до місця тимчасового проживання). 1 раз, ліміт 5000 гривень.
-
Медична допомога (консультація лікаря, організація медичної допомоги, підбір, перевірка і пошук лікарських засобів). Безліміт.
- Інформаційна та організаційна допомога (бронювання квитків номерів, організація виклику аварійних і ремонтних служб, надання інформації щодо товарів і послуг, довідки). Безліміт.
- Юридична допомога (господарське право, сімейне право, трудове право, цивільне право; повернення боргів; суперечки з банками; спадкові спори; нерухомість). 1 раз.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ
Опція «Рухоме майно» ділиться на дві підкатегорії:
Група А – предмети інтер’єру та меблі, килимові вироби, санітарно-технічне обладнання (унітази, раковини, ванни і т.п.), газові та електричні плити, лічильники, електропобутові прилади, аудіо-, відео-, кіно-, фото-, електронна техніка, протипожежні та охоронні системи. Ліміт 5000 гривень за одиницю такого майна.
У разі, якщо на момент страхування Страхувальником не було складено опис застрахованого рухомого майна групі А – максимальна сума відшкодування в разі звичайного пошкодження виплачується в ліміті страхової суми по опції “Рухоме майно”, а при втраті (загибелі) застрахованого рухомого майна, яке відноситься до групи А (якщо воно не було описано) максимальна сума відшкодування не може перевищувати 20% від страхової суми по опції “Рухоме майно”.
При складанні опису застрахованого рухомого майна групи А на момент укладення Договору ніяких обмежень немає.
Група Б – одяг, білизна, взуття, предмети домашнього господарства і побуту, господарський та спортивний інвентар тощо. Ліміт 500 гривень за одиницю такого майна. Максимальна сума відшкодування рухомого майна, яке відноситься до групи Б, не може перевищувати 20% від страхової суми по опції “Рухоме майно”.

Як отримати компенсацію?
Крок 1. Зателефонувати в контакт-центр СК Зафіксувати подія в компетентних органах і повідомити про неї СК. Протягом дня наш представник проведе огляд 1 майна і допоможе зібрати первинний пакет документів.
Крок 2. Компанія розраховує суму завданих збитків. Клієнт пише заяву на виплату. 2 На підставі акта огляду, СК робить розрахунок суми завданих збитків клієнту. Клієнт подає заяву на виплату будь-яким зручним способом: в офісі СГ «ОБЕРІГ», e-mail, Viber, Skype, Facebook, VK
Крок 3. Виплата зараховується на карту через «Масові виплати» від ПриватБанку.